9.03.2017

חלון ראוה

כיום המונח Window Shopping הפך להיות חלק בלתי נפרד מעולם הצרכנות וחווית הקנייה של הצרכן.
לכן, יותר בעלי עסקים מקדישים מחשבה נוספת לחלון הראווה, ובצדק. חלון הראווה הוא הפנים והרושם הראשוני של העסק. כל מכירה מתחילה בחלון הראווה, וככל שהוא יהיה אטרקטיבי, חדשני, יצירתי ומושך את העין, כך הוא יגדיל את תנועת הקונים לתוך בית העסק.
לקראת החגים המתקרבים, התחרות על תשומת לבו של הצרכן גוברת, ולכן יש להציג חלון ראווה מפתה ומפתיע הרבה יותר מחלון של יום רגיל.
בתקופת החגים חלון הראווה צריך להיראות חגיגי יותר, לשקף את אווירת החג ולהציג מארזים, מבצעים ומתנות. אבל זה לא מספיק לצרכן העדכני, חלון הראווה חייב לשלב בתוכו מסרים נוספים בשביל לזכות בתשומת לב הצרכנים.
אחד המסרים החשובים שיש להעביר בחלון הראווה – "יש אצלנו חווית קנייה", הצרכן בימנו לא מחפש רק מוצרים, חשובה לו מאוד חווית הקנייה, אווירה שלמה שגורמת לו לרצות לקנות את המוצר.
מסיבה זאת חלון הראווה העדכני, לא מסתכם רק בבחירה נכונה של מוצרים והצגתם, אלא צריך לשלב אלמנטים עיצוביים שיוצרים את אווירת "הרצון לקנות" שמותאמת לבית העסק.
במידה ואתם צריכים עזרה בריענון עיצוב בית העסק וחלון הראווה שלכם לקראת תקופת החגים שמתקרבת, מוזמנים ליצור איתי קשר לפגישת ייעוץ ללא תשלום או התחייבות אסתי אבלס - רשיונות עסק, עיצוב חנויות ומשרדים
בטלפון>> 052-7117121


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה